FOGLALÁSI FELTÉTELEK

1. Foglalás létrejötte, módosítása

1.1. A Szálláshely weboldalán keresztül a Foglalás menüpont alatti online szobafoglalási rendszeren vagy online szállásfoglalási platformon keresztül van lehetőség foglalásra. Szolgáltató rövid időtartamon, de legkésőbb 48 órán belül e-mail útján visszaigazolást küld a Szerződő fél részére. A foglalás során a vendégnek el kell fogadnia az Általános Szerződési Feltételeket, amely dokumentum a következő linken érhető el:

1.2. Ha a vendég a lefoglalt tartózkodás lejárta előtt véglegesen elhagyja a Szálláshelyet, a Szolgáltató jogosult a szerződésben kikötött szolgáltatás teljes ellenértékére. A lejárati idő előtt megüresedett szobát a Szolgáltató jogosult újra értékesíteni.

1.3. A szállás-szolgáltatás igénybevételének Vendég által kezdeményezett meghosszabbításához a Szolgáltató előzetes hozzájárulása szükséges. Ebben az esetben a Szolgáltató a szolgáltatás igénybevételének meghosszabbításához való hozzájárulását a már teljesített szolgáltatás díjának előzetes megtérítéséhez kötheti.

2. Árak

2.1. A Szálláshely részletes bruttó szobaárai a Szálláshely honlapjának Árak menüpontja alatt kerülnek feltüntetésre: baberkakvendeghaz.hu/arak/

2.2. A Szolgáltató a meghirdetett árait előzetes bejelentés nélkül szabadon változtathatja.

2.3. A feltüntetett árak tartalmaznak minden, hatályos jogszabályok által előírt adót. A Szolgáltató a hatályos adó-törvény (ÁFA, IFA) módosulása miatti többletterheket, előzetes értesítés mellett, áthárítja a Szerződő félre.

3. Fizetés módja és határideje

3.1. A szolgáltatás árának 50%-át a foglalás Szolgáltató általi visszaigazolásától számított 3 (három) munkanapon belül banki átutalással kell megfizetni előleg jogcímén (a továbbiakban: „Előleg”) az alábbi bankszámlaszámra, a közleményben a foglalási azonosító feltüntetésével:

Kedvezményezett neve: Babérliget Alapítvány
Bank: OTP Bank
Számlaszám: 11702074 20001704
IBAN: HU92117020742000170400000000
SWIFT (BIC): OTPVHUHB

Lehetőség van a szolgáltatás árának összegét online bankkártyás fizetéssel is kiegyenlíteni. Az online bankkártyás fizetés a Szolgáltatótól független, a Szolgáltatóval szerződött pénzforgalmi szolgáltató által üzemeltetett elektronikus rendszeren keresztül valósul meg. Az online bankkártyás fizetés lehetőségét az OTP Mobil Kft. (1093 Budapest, Közraktár utca 30-32.; ugyfelszolgalat@simple.hu; +36 1/20/30/70 3-666-611) biztosítja. Online bankkártyás fizetés esetén a vendégnek a fizetési szolgáltató saját fizetési oldalán van lehetősége a fizetés teljesítésére. Az online fizetésre a pénzforgalmi szolgáltató, az érintett kártyatársaság, továbbá a kártya kibocsátó és az összeget jóváíró pénzügyi intézmény üzletszabályzata irányadóak. A Szolgáltató a vendég bankkártyaadatait nem kezeli.

3.2. Amennyiben az érkezés napját megelőző 15 napon belül történik a foglalás, a vendég a szolgáltatás árának teljes összegét köteles megfizetni.

3.3. Amennyiben Szerződő fél a fenti határidőben nem tesz az Előleg megfizetésére vonatkozó kötelezettségének, a foglalást a Szolgáltató törli.

3.4. A szolgáltatás árának az Előleg megfizetését követően fennmaradó 50%-át a vendég legkésőbb az érkezés napját megelőző 15. napig köteles banki átutalással vagy online bankkártyás fizetéssel kiegyenlíteni. Amennyiben ennek a vendég nem tesz eleget, a foglalást a Szolgáltató törli.

3.5. A vendég köteles a Szolgáltató által az ajánlatban megjelölt visszaigazolásában megjelölt idegenforgalmi adót a 3.4. pontban megjelölt határidőig a Szolgáltató részére megfizetni. A foglalás lemondása esetén a vendég által megfizetett idegenforgalmi adót a Szolgáltató visszafizeti.

4. Lemondási feltételek

4.1. A foglalás lemondása kizárólag írásban történhet.

4.2. Amennyiben a Szolgáltató ajánlatában más feltételt nem határozott meg, a lemondási és módosítási feltételek a következők:

a. A vendég a foglalást az érkezés napját megelőző 30 napig kötbérmentesen lemondhatja. Ebben az esetben a befizetett összeg teljes mértékben visszajár.

b. Amennyiben a vendég a foglalást az érkezés napját megelőző 15. napig mondja le, a megfizetett Előleg nem jár vissza a vendég részére, de a vendég által megfizetett, Előlegen felül fennmaradó 50 %-ot a Szolgáltató visszafizeti.

c. Amennyiben a vendég a foglalást az érkezést megelőző 15 napon belül mondja le vagy a Szálláshelyen az érkezés napján nem jelenik meg, a befizetett összeg visszatérítésére nincs lehetőség.